Vocalia_ACCP

organitzacio

Vocalia
Joaquim Serrahima

ACCP, Agrupació Catalana de Centres per a Persones amb discapacitat intel·lectual

És llicenciat en Medicina i Cirurgia per la Universitat de Barcelona i Màster en Gestió Hospitalària per ESADE Business School.

Ha estat director general del Centre Hospitalari de Manresa i de l’Hospital Sant Bernabé de Berga, director mèdic de l’Aliança Mataronina, Cap de Secció d’Hospitals, DG, Ordenació i Planificació Hospitalària de la Generalitat de Catalunya i mèdic adjunt del servei de cirurgia ortopèdica de l’Hospital del Mar.

També és administrador de Genomic Genetics International, president del Consorci Sanitari Integral, patró de la Fundació Hospital de Campdevànol i assessor de la Unió Catalana d’Hospitals

FUNDACIÓ PRIVADA PRO PERSONES AMB DISCAPACITAT INTEL.LECTUAL CATALÒNIA – CATALÒNIA FUNDACIÓ CREACTIVA: grup d’entitats sense ànim de lucre amb seu social a Cerdanyola del Vallès (Barcelona) que presten serveis d’atenció residencial, llars, centres de dia i centre especial de treball per a més de 900 usuaris i que compten amb una plantilla que supera els 700 professionals.

COORDINADORA DE CENTRES PER A PERSONES AMB DISCAPACITAT DE CATALUNYA: patronal del sector residencial d’atenció a persones amb discapacitat