1a Edició Baròmetre

icone butlleti
Resum executiu
1a Edició del Baròmetre de l’Ocupació del Tercer Sector Social de Catalunya

La 1a Edició del Baròmetre de l’Ocupació es va presentar públicament el dia 28 d’abril de 2015, en un acte a l’auditori del Museu Marítim de Barcelona.

Van presidir l’acte el Sr. Xavier López, Director General d’Economia Social i Cooperativa i Treball Autònom, Departament d’Empresa i Ocupació; i el Sr. Xavier Puig, President de La Confederació.

La Laia Grabulosa, Directora de La Confederació i en Pau Vidal, Director de l’Observatori del Tercer Sector van presentar-ne els principals resultats i seguidament, va te nir lloc una taula rodona per reflexionar sobre els reptes del Tercer Sector Social en l’àmbit de l’ocupació. Moderada pel Sr. Jan Segarra, Vicepresident de La Confederació, van intervenir-hi un a representació d’entitats del sector, aportant cadascun d’ells la seva visió sobre la qüestió:  Sr. Josep Serrano, Gerent de la Fundació per a l’Atenció a Persones Dependents; Sra. Gemma Garcia, Directora tècnica de Delta Sccl.; Sra. Paulina Rodríguez, Directora de Recursos Humans de Creu Roja de Catalunya; Sr. Javier Martínez, Director General d’INTRESS; Sra. Lola de la Fuente, Directora General de l’Associació Esclat; Sra. Marta Montoya, Directora del CRAE Kairós, Cooperativa Eduvic; Sr. Jordi Román, Cap de Recursos Humans de Fundesplai; Sra. Anna Sánchez, Cap de Recursos Humans de Càritas Diocesana de Barcelona.

Per acabar, va cloure l’acte de presentació la Sra. Roser Hernàndez Gurrera, Subdirectora d’Economia Social i Cooperatives del  Departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya.