18/09/2020 Oberta la convocatòria 2020 del Programa d’Acompanyament a la Gestió del Canvi pel Foment de l’Equitat de Gènere al Tercer Sector Social de Catalunya

Obrim la convocatòria de participació en el Programa d’Acompanyament a la Gestió del Canvi pel Foment de l’Equitat de Gènere al Tercer Sector Social de Catalunya, amb l’objectiu d’oferir una consultoria gratuïta i especialitzada a entitats que vulguin aprofundir i avançar en aquesta matèria.

Aquesta convocatòria s’emmarca en una estratègia sectorial, impulsada per la Xarxa de Dones Directives i Professionals de l’Acció Social (DDiPAS) i La Confederació Empresarial del Tercer Sector Social de Catalunya des de l’any 2017, amb el suport de la Direcció General d’Economia Social, el Tercer Sector i les Cooperatives de la Generalitat de Catalunya, i que permet avançar en l’equitat de gènere a les organitzacions com a element clau per reforçar models de gestió coherents amb els valors del Tercer Sector i del conjunt de l’Economia Social.

A través d’aquesta convocatòria de participació s’escollirà a 4 organitzacions del Tercer Sector Social català, amb un procés d’acompanyament individualitzat, que tindrà un caràcter més acotat que l’anterior, a causa de la situació generada per la Covid-19: serà de tres mesos (d’octubre a desembre) amb 3 sessions virtuals per a cadascuna de les entitats.

Les entitats interessades a participar en aquest Programa d’acompanyament especialitzat hauran d’omplir el formulari digital de presentació de sol·licituds. La data límit per inscriure’s és el 28 de setembre de 2020.

Bases:

En aquest enllaç hi trobareu les bases de la convocatòria del Programa d’acompanyament a la Gestió del Canvi pel Foment de l’Equitat de Gènere al Tercer Sector Social de Catalunya 2020:

BASES-PROGRAMA-2020