28.04.2016 – La Confederació presenta l’Anuari de l’Ocupació del Tercer Sector Social de Catalunya 2016. Consulta’n els resultats!

DSC_0403

DSC_0395

DSC_0425

DSC_0443

DSC_0415

La Confederació ha presentant avui al Palau Robert de Barcelona els resultats de l’Anuari de l’Ocupació del Tercer Sector Social de Catalunya 2016, la segona edició d’una recerca periòdica que té per objectiu conèixer l’estat i l’evolució de l’ocupació que generen les organitzacions no lucratives que treballen en el sector dels serveis socials i d’atenció a les persones.

L’acte ha estat presidit per la Consellera de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya, l’Hble. Sra. Dolors Bassa, que ha volgut reconèixer i destacar el potencial del Tercer Sector Social Català en la generació d’ocupació del país, una ocupació que reverteix directament en l’atenció a les persones i en la millora de la qualitat de vida dels ciutadans.

El President de La Confederació, el Sr. Joan Segarra, ha volgut reforçar el rol del Tercer Sector Social en la provisió de serveis d’atenció a les persones al nostre país, com a aliat estratègic de l’administració per avançar cap a una economia més social.

Per la seva banda, el Sr. Josep Vidal, Director General d’Economia Social, Tercer Sector, Cooperatives i Autoempresa ha anunciat que La Confederació ha estat convidada a formar part del Consell Assessor del Programa Aracoop en representació de les organitzacions del Tercer Sector que precisament generen ocupació i activitat econòmica; i ha destacat el valor de l’Anuari de l’Ocupació com a eina d’anàlisi compartida.

L’Anuari de l’Ocupació del Tercer Sector Social de Catalunya és una iniciativa impulsada per La Confederació, amb el suport de la Direcció General d’Economia Social, el Tercer Sector, les Cooperatives i l’Autoempresa de la Generalitat de Catalunya (Departament de Treball, Afers Socials i Famílies) i la col.laboració de l’Observatori del Tercer Sector.

PDF

Consuta l’informe de l’Anuari de l’Ocupació del Tercer Sector Social de Catalunya 2016.

ppt

Consulta la presentació dels objectius i dels principals resultats de l’Anuari de l’Ocupació del Tercer Sector Social de Catalunya 2016.

movie-128

Recupera el vídeo de l’acte de presentació de la 2a Edició de l’Anuari de l’Ocupació del Tercer Sector Social de Catalunya (28.04.2016)