12/06/2017 – El Tercer Sector: aliat estratègic per a un nou model de col·laboració en la provisió de servei a les persones

2017_06_20_Jornada_cloenda_programa

20 de juny 2017
12:00h a 14:00h
Auditori Centre Cívic Urgell
C/ Urgell, 145
Barcelona

Jornada de cloenda del Programa de millora de competències en matèria de contractació pública per entitats del Tercer Sector Social.

Com a acte de cloenda de la 1a edició del Programa de millora de competències en matèria de contractació pública per entitats del Tercer Sector Social – impulsat per La Confederació amb la col·laboració del Comissionat d’Economia Cooperativa, Social i Solidària i Consum de l’Ajuntament de Barcelona – organitzem la present jornada entorn el Tercer Sector com a aliat estratègic de l’Administració Pública en la provisió de serveis a les persones.

Recordeu que la jornada és oberta i gratuïta. Només cal que confirmeu assistència a través del formulari electrònic corresponent. Us hi esperem!

PROGRAMA DE LA JORNADA

BENVINGUDA I PRESENTACIÓ

Sr. Joan Segarra
President de La Confederació Empresarial del Tercer Sector Social de Catalunya