AMMFEINA Salut Mental Catalunya

logo_smc_350

AMMFEINA Salut Mental Catalunya

AMMFEINA Salut Mental Catalunya és la denominació actual de l’antiga Agrupació Catalana d’Entitats per la inserció laboral de persones amb trastorn mental, creada l’any 2005 per sumar esforços entre el major nombre d’entitats de Catalunya que ja treballaven per afavorir la inclusió laboral de les persones amb trastorn mental.

• Consta inscrita amb el número 545 de la secció 2ona del Registre d’associacions de la Generalitat de Catalunya, amb data de 20 de març de 2006.
  • Consta inscrita amb el número 113 al Registre de Grups d’Interès del Departament de Justícia de la Generalitat.

AMMFEINA aglutina (l’any 2015) 27 entitats socials sense afany de lucre d’arreu de Catalunya, que ofereixen recursos sòcio-laborals a prop de 3.000 persones.

Tipologia de recursos:

• Centres Especials de Treball Socials (CET)
  • Serveis Prelaborals
  • Programes d’inclusió laboral, de finançament públic, en el mercat ordinari de treball
  • Programes d’inclusió laboral, de finançament privat, en el mercat ordinari de treball
  • Empreses d’inserció

La seva missió és proporcionar als membres federats el suport necessari per desenvolupar les accions d’inserció laboral de les persones amb trastorn mental i representar-los davant l’Administració.

Més informació a www.salutmental.org