AMMFEINA Salut Mental Catalunya

AMMFEINA

AMMFEINA SMC és l’organització que agrupa i representa les entitats d’iniciativa social i sense afany de lucre de Catalunya, que promouen la inclusió i la no exclusió laboral de les persones amb un problema de salut mental. A través dels programes, serveis i recursos que impulsen atenen prop de 3.000 persones.

L’associació neix l’any 2005, sota la denominació Agrupació catalana d’entitats per a la inserció laboral de persones amb trastorn mental, de la suma de sis entitats de Catalunya compromeses amb la igualtat de drets de les persones amb alteracions o trastorns de la salut mental. Avui, la base social s’ha anat ampliant fins arribar a la trentena d’entitats.

• Consta inscrita amb el número 545 de la secció 2ona del Registre d’associacions de la Generalitat de Catalunya, amb data de 20 de març de 2006.
  • Consta inscrita amb el número 113 al Registre de Grups d’Interès del Departament de Justícia de la Generalitat.

Entre els serveis que ofereixen les seves entitats associades s’hi compten:

• Centres Especials de Treball Socials (CET)
  • Serveis Prelaborals
  • Programes d’inclusió laboral en el mercat ordinari de treball (de finançament públic i privat)
  • Empreses d’inserció

Més informació a www.ammfeina.cat