9/04/2019 – Càpsula de coneixement i debat | Novetats sobre el registre diari de la jornada laboral

img_capsula
Novetats sobre el registre diari de la jornada laboral
9 de maig de 2019
16.00 a 18.00 hores
Sala Macaya | Palau Macaya | Passeig de Sant Joan 108. 08037 – Barcelona

La Confederació et convida a la Càpsula de coneixement i debat sobre les principals novetats en matèria de l’obligatorietat de portar el registre de la jornada laboral de les persones treballadores.

El contingut de la sessió se centrarà en les principals novetats que introdueix el Reial Decret–llei 8/2019, de 8 de març, de mesures urgents de protecció social i de lluita contra la precarietat laboral en la jornada de treball (publicat al BOE núm. 61, de 12 de març) en relació a l’obligació de garantir el registre diari de la jornada de totes les persones treballadores. S’oferirà una aproximació des de la perspectiva del Tercer Sector Social.

La càpsula anirà a càrrec de l’Abigail Blanco Cumplido, advocada de FJM Advocats

La inscripció és obligatòria a través del següent enllaç al formulari. Les places són limitades i, en cas d’exhaurir-se, tindran prioritat les entitats sòcies de La Confederació.

Promou:                                                          Amb el fonaçament de:

Col·labora: