8/10/2018 – Acte de presentació de l’Anuari de l’Ocupació del Tercer Sector Social de Catalunya 2018

Imatge_web

Acte de presentació
Anuari de l’Ocupació del Tercer Sector Social de Catalunya 2018

4a edició

22 d’octubre de 2018
De 10.00 a 12.30 hores
Sala Cotxeres – Palau Robert
Passeig de Gràcia, 107. Barcelona

L’Anuari de l’Ocupació del Tercer Sector Social de Catalunya és una recerca periòdica impulsada per La Confederació que té per objectiu conèixer l’estat i l’evolució de l’ocupació que generen les organitzacions no lucratives que treballen en el sector dels serveis socials i d’atenció a les persones.

La Confederació compta amb la col·laboració i expertesa de l’Observatori del Tercer Sector, encarregat del desenvolupament tècnic i metodològic del projecte.

Benvinguda institucional

Hble. Sr. Chackir El Homrani Lesfar, Conseller de Treball, Afers Socials i Famílies
Sr. Joan Segarra i Ferran, President de La Confederació

Ponència “Treball de qualitat i benestar de les persones a les organitzacions”.

Sra. Anna Fornés Colomer, Directora de la Fundació Factor Humà

Principals resultats de l’Anuari de l’Ocupació del Tercer Sector Social de Catalunya 2018

Sra. Laia Grabulosa Descals, Directora de la Confederació
Sra. Montse Fernández García, Directora de l’Observatori del Tercer Sector