8/04/2019 – Càpsula de coneixement i debat | Nova legislació en matèria d’igualtat entre dones i homes en l’ocupació

img_capsula
Nova legislació en matèria d’igualtat entre homes i dones en l’ocupació
24 d’abril de 2019
16.00 a 18.00 hores
Sala Macaya | Palau Macaya | Passeig de Sant Joan 108. 08037 – Barcelona

La Confederació et convida a la Càpsula de coneixement i debat sobre la nova legislació en matèria d’igualtat entre dones i homes en l’ocupació.

El contingut de la sessió se centrarà en les principals novetats que introdueix el Reial Decret-llei 6/2019, de l’1 de març, sobre mesures urgents per a garantia de la igualtat de tracte i d’oportunitats entre dones i homes en l’ocupació (publicat al BOE núm. 58, de 7 de març de 2019) i el seu impacte a les entitats del Tercer Sector Social de Catalunya.

La càpsula anirà a càrrec de dos experts en la matèria:

Francesc José Maria Sànchez, advocat i soci fundador de FJM Advocats

Henar Ariza Guzman, advocada de FJM Advocats

La inscripció és obligatòria a través del següent enllaç al formulari. Les places són limitades i, en cas d’exhaurir-se, tindran prioritat les entitats sòcies de La Confederació.

Amb el suport de:

Col·labora: