7/04/2017 – Gran acollida de la càpsula de coneixement i debat sobre riscos psicosocials al Tercer Sector Social

_MG_0064

Càpsula de coneixement i debat La Confederació
“L’Avaluació de riscos psicosocials al Tercer Sector Social”

Ahir a la tarda es va celebrar la càpsula de coneixment i debat “L’avaluació de riscos psicosocials al Tercer Sector Social”, a la sala “La Cuina” de l’Espai Francesca Bonnemaison, amb una gran acollida per part del públic assistent.

Organitzada pel Grup de Treball d’Ocupació i Gestió de Persones de La Confederació, el seu objectiu ha estat aprofundir en la matèria i compartir experiències per identificar reptes i propostes de millora aplicables al conjunt del sector.

La presentació de la càpsula va anar a càrrec de Jordi Roman, Coordinador del Grup de Treball d’Ocupació i Gestió de Persones al Tercer Sector Social de La Confederació.

Roser Martí, professional de SePrA – Servei de Prevenció Integral, va ser l’encarregada de fer la ponència marc i conduir les experiències de sis entitats:

• Carles Vidal, Creu Roja Catalunya
  • Anna Oró, Casal dels Infants
  • Juan Carlos Garcia, INTRESS
  • Cristina Vazquez, Fundació Privada IDeA
  • Aurora Mas, Fundació Pere Tarrés

En finalitzar les experiències, els assistents van participar activament exposant les seves situacions i els seus dubtes, entablint-se quasi un diàleg entre públic i ponents.

I va tancar aquesta exitosa càpsula  la Laia Grabulosa, directora de La Confederació.

Properament, La Confederació presentarà un quadern amb un resum del contingut de la jornada.

Podeu descarregar-vos el power point de la sessió en el següent enllaç.

Amb el suport de:

logo_gencat-treball