11/06/2019 – Taller de Governança Democràtica a Barcelona

10 de juliol de 2019
12.00 a 14.00 hores
Sala Actes | La Confederació | Via Laietana 54 1r pis. 08003 – Barcelona

La vostra organització promou la participació? Voleu saber en quin punt esteu? Voleu avançar cap a models de Governança més democràtics? Necessiteu eines i recursos?

La Confederació Empresarial del Tercer Sector Social de Catalunya organitza un taller de Governança Democràtica a Barcelona adreçat a aquelles organitzacions interessades en impulsar la participació de totes les persones i grups d’interès en la presa de decisions.

La sessió, de 2 hores de durada, té un enfocament eminentment pràctic i està conduïda per l’equip d’experts que col·labora amb La Confederació en el Programa d’acompanyament a la millora de la Governança Democràtica.

Destinataris

El taller està dirigit a membres dels equips directius o dels òrgans de govern de les organitzacions del Tercer Sector Social.

Contingut

Part I. Conceptualització de la Governança Democràtica a les organitzacions del Tercer Sector Social i eines desenvolupades

Part II. Dinàmica de diagnosi i propostes de millora.

Inscripcions

L’aforament és limitat i la inscripció obligatòria a través del formulari electrònic habilitat. En cas d’exhaurir-se les places disponibles es prioritzarà la participació d’organitzacions del Tercer Sector Social vinculades a alguna de les plataformes sòcies de La Confederació. 20 places.

Promou:                                                          Amb el finançament de: