5/12/2019 – Entitats del Tercer Sector posen en comú accions per fomentar l’equitat de gènere en una jornada organitzada per La Confederació i DDIPAS

Entitats del Tercer Sector posen en comú accions per fomentar l’equitat de gènere en una sessió organitzada per La Confederació i DDIPAS

Moment de la sessió per impulsar l’equitat de gènere amb les entitats participants

Barcelona, 5 de desembre de 2019 – Entitats del Tercer Sector han posat en comú aquest dijous les accions que duen a terme per fomentar l’equitat de gènere en el sector. La sessió forma part del Programa d’Acompanyament de Gestió del Canvi pel Foment de l’Equitat de Gènere al Tercer Sector Social a Catalunya impulsat per La Confederació i Dones Directives i Professionals de l’Acció Social (DDIPAS) en col·laboració amb el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies amb la voluntat de reforçar la presència de les dones en els òrgans de govern i de direcció de les entitats d’aquest àmbit.

La sessió d’aquest dijous ha servit perquè sis entitats – Fundació Germina, la cooperativa La Fàbrica, CANCET, Grup Entrem-hi, Fundació Coravant i Creu Roja– facin balanç i avaluïn l’acompanyament especialitzat que se’ls ha fet per aprofundir i avançar cap a l’equitat de gènere. El programa en el qual han participat té dues fases més: l’anàlisi amb perspectiva de gènere de les dades d’ocupació del Tercer Sector Social de Catalunya i l’elaboració de materials i eines per impulsar la gestió del canvi pel foment de l’equitat de gènere al Tercer Sector Social de Catalunya.