5/08/2019 – Premis La Confederació 2019. Vols conèixer les iniciatives guanyadores?

Vols conèixer les iniciatives guanyadores?

Acte lliurament de Premis La Confederació 2019

18 de setembre de 2019, a les 17.30 hores
CCCB – Centre de Cultura Contemporània de Barcelona | C. Montalegre, 5 | 08001 Barcelona

La 3a edició dels Premis La Confederació, de reconeixement a iniciatives de governança democràtica i de transformació social en el Tercer Sector Social de Catalunya està a punt d’arribar al seu punt més emocionant: el lliurament dels premis. L’acte se celebrarà el pròxim 18 de setembre, moment que es farà pública la decisió del jurat.

Enguany, 41 candidatures de gran qualitat opten als Premis La Confederació: 13 en la categoria de Governança Democràtica i 28 en la categoria de Transformació Social

Us hi esperem! L’aforament és limitat i per tant és obligatori inscriure’s a través del formulari electrònic habilitat.