4/05/2017 – Inscripcions obertes al Programa de millora de competències en matèria de contractació pública per entitats del Tercer Sector Social

Portada programa_Complert

Centre Cívic Urgell, Barcelona
18, 25 de maig  i 1, 8 i 15 de juny de 2017
Jornada oberta de cloenda: 20 de juny de 2017

Amb l’objectiu de reforçar el rol del Tercer Sector com a aliat estratègic en la provisió de serveis públics d’atenció a les persones, La Confederació Empresarial del Tercer Sector Social de Catalunya organitza el present Programa de formació adreçat a professionals d’entitats del Tercer Sector Social que vulguin aprofundir en l’àmbit de la contractació pública.

El Programa entronca directament amb dos dels eixos de treball estratègics de La Confederació: per una banda, la millora de la competitivitat empresarial del Tercer Sector Social, i per l’altra, la millora de la contractació pública, garantint la qualitat dels serveis i el màxim retorn social.

En aquest sentit, el Programa de millora de competències en matèria de contractació pública pretén donar eines a les organitzacions del Tercer Sector per tal d’afrontar les licitacions públiques en millors condicions; i alhora, promoure el  coneixement del marc legislatiu vinculat a aquesta qüestió.

El Programa compta amb el suport del Comissionat d’Economia Cooperativa, Social i Solidària i Consum de l’Ajuntament de Barcelona.

DESTINATARIS

El Programa es dirigeix a professionals d’entitats del Tercer Sector que treballen en l’àmbit dels serveis socials i d’atenció a les persones, que vulguin aprofundir en matèria de contractació pública.

PLACES DISPONIBLES

El Programa està pensat per un grup reduït de persones que hauran de participar en tot l’itinerari formatiu, comptant amb 25 places disponibles.

PREU

200 € per persona

INSCRIPCIONS

Cal fer la pre-inscripció al Programa a través del següent formulari electrònic.

El termini per fer la pre-inscripció és el 16 de maig de 2017

ESTRUCTURA DE CONTINGUTS I CALENDARI

El Programa s’estructura en 5 sessions formatives – de 4 hores de durada cadascuna – de caràcter imminentment pràctic, creant un debat continu amb els experts i en base a l’estudi de casos reals.

Sessió 1
Marc normatiu i nous escenaris de contractació pública: Europa, Espanya, Catalunya
18 de maig de 2017, de 10 a 14.00 hores

Sessió 2
El Plec tècnic: estratègies per explicar la qualitat en la intervenció
25 de maig de 2017, de 10 a 14.00 hores

Sessió 3
Plecs administratius i aspectes econòmics: claus per orientar-se
1 de juny de 2017, de 10 a 14.00 hores

Sessió 4
Criteris de valoració en els contractes de serveis d’atenció a les persones
8 de juny de 2017, de 10 a 14.00 hores

Sessió 5
Drets i deures de l’entitat licitadora
15 de juny de 2017, de 10 a 14.00 hores

PDFCONSULTA EL DOSSIER INFORMATIU I PROGRAMA DE CONTINGUTS !

JORNADA OBERTA DE CLOENDA DEL PROGRAMA

El Tercer Sector, aliat estratègic per a un nou model de col·laboració públic-social en la provisió de serveis a les persones

20 de juny de 2017, de 12.00 a 14.00 hores
Auditori Centre Cívic Urgell

El Programa de millora de competències en contractació pública per entitats del Tercer Sector Social preveu una Jornada de cloenda, oberta al públic i gratuïta que, entre d’altres, comptarà amb la participació de:

Gracia Vara, Experta de l’European Institute Of Public Administration a Barcelona; Francisco Blanco, Director de Coordinació de Contractació Administrativa de l’Ajuntament de Barcelona; i Mercè Corretja, Directora General de Contractació Pública, Departament d’Afers i Relacions Institucionals i Exteriors i Transparència de la Generalitat de Catalunya

Properament més informació!

JA POTS INSCRIURE’T A LA JORNADA A TRAVÉS DEL SEGÜENT ENLLAÇ.

Amb el suport de:

aj-bcn-economia