18/06/2018 – Càpsula de coneixement i debat | Eines per l’elaboració i implantació del protocol de prevenció i abordatge de l’assetjament sexual i per raó de sexe a l’entorn de treball

IMATGE_WEB_ASSETJAMENT.pptx
img_capsula
Càpsula de Coneixement i Debat

3 de juliol de 2018
9.30 a 11.30 hores
Auditori Pimec | C. Viladomat 174 | 08015 – Barcelona

Davant l’obligació que tenen totes les entitats i empreses a adoptar mesures específiques per prevenir i donar resposta a les reclamacions d’assetjament sexual i per raó de sexe, des de La Confederació  i amb la col·laboració de PIMEC us presentem una nova Càpsula de Coneixement i Debat amb l’objectiu d’oferir a les entitats socials eines pràctiques per a la prevenció i abordatge de l’assetjament sexual i per raó de sexe a l’entorn de treball.

Per fer-ho, utilitzarem la “Guia d’elaboració del protocol per a la prevenció i abordatge de l’assetjament sexual i per raó de sexe a l’empresa” i el “Decàleg de tolerància zero amb l’assetjament sexual i per raó de sexe a l’empresa”, documents elaborats pel  Consell de Relacions Laborals mitjançant la seva Comissió d’Igualtat i Temps de Treball amb l’experiència i el consens de les organitzacions sindicals i empresarials més representatives de Catalunya i l’Administració de la Generalitat que la integren.

La càpsula anirà a càrrec d’Itziar Ruedas, Responsable d’Igualtat i Immigració de Pimec.

La inscripció és obligatòria a través del següent enllaç al formulari. Les places són limitades i, en cas d’exhaurir-se, tindran prioritat les entitats sòcies de La Confederació.

Acte organitzat conjuntament entre:

logos_confe_pimec

Amb el suport de: