29/01/2018 – Oberta la nova convocatòria de participació al Programa de millora de la Governança Democràtica al Tercer Sector Social de Catalunya. Podeu presentar la vostra sol.licitud fins el dia 16 de febrer de 2018!

IMPATGE BUTLLETÍ LLANÇAMENT

Programa d’acompanyament a la millora de la Governança Democràtica al Tercer Sector Social de Catalunya

NOVA CONVOCATÒRIA DE PARTICIPACIÓ

La Confederació obre una nova convocatòria de participació per seleccionar tres organitzacions del Tercer Sector Social interessades en participar en el Programa d’acompanyament a la millora de la Governança Democràtica. La finalitat del programa és enfortir el sector no lucratiu de serveis socials i d’atenció a les persones a través de la promoció de models de gestió propis de l’Economia Social.

El Programa es basa en la Guia per impulsar la Governança Democràtica a les organitzacions del Tercer Sector Social elaborada a partir de la prova pilot realitzada l’any 2017 en la que van participar sis entitats. L’acompanyament és especialitzat i totalment individualitzat, a partir de l’anàlisi dels processos participatius de l’organització.

Per la realització del Programa La Confederació compta amb el suport de la Direcció General d’Economia Social, el Tercer Sector, les Cooperatives i l’Autoempresa, del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies (Generalitat de Catalunya).

Us animem a participar-hi!Podeu presentar-vos fins el dia 16 de febrer de 2018 a les 13.00 hores.

ATENCIÓ!

Vegeu tots els detalls de la convocatoria (bases, form ulari de presentació de sol.licituds, etc…) en el següent enllaç.