26/10 – Oberta la convocatòria de participació al Programa d’Acompanyament al Foment de l’Equitat de Gènere al Tercer Sector Social de Catalunya

Programa Acompanyament Gènere

Obrim la convocatòria de participación 2018 al Programa d’Acompanyament a la Gestió del Canvi pel Foment de l’Equitat de Gènere al Tercer Sector Social de Catalunya, amb l’objectiu d’oferir una consultoria gratuïta i especialitzada a entitats que vulguin aprofundir en aquesta matèria, posant especial atenció a la presència de dones en els òrgans de govern i càrrecs de direcció.

El llançament d’aquest programa pilot dona continuïtat a l’estratègia conjunta que la Xarxa de Dones Directives i Professionals de l’Acció Social (DDiPAS) i La Confederació Empresarial del Tercer Sector Social de Catalunya vam presentar el passat mes de juliol amb l’objectiu d’avançar decididament cap a l’equitat de gènere al sector i en la que es preveu fer diverses accions durant els pròxims mesos i al llarg de l’any 2019.

A través d’aquesta convocatòria de participació s’escollirà a 6 organitzacions del Tercer Sector Social català a les que s’oferirà un acompanyament de 6-8 mesos amb 40 hores d’atenció personalitzada.

Les entitats interessades a participar en aquest Programa d’acompanyament especialitzat hauran d’omplir el formulari digital de presentació de sol·licituds abans del 9 de novembre a les 14.00h.

Us animem a consultar les bases reguladores de la convocatòria i a participar-hi!

ICONES-28Descarrega’t les bases reguladores de la convocatòria de participació!

Accés al formulari de sol·licitud

Programa impulsat per:

logo_equitat_genere3