6/07/2017 – Acte de presentació de l’Anuari de l’Ocupació del Tercer Sector Social de Catalunya 2017

Imatge difusió_Anuari

Acte de presentació 3a Edició
Anuari de l’Ocupació del Tercer Sector Social de Catalunya 2017

11 de juliol de 2017
De 12.00 a 14.00 hores
Palau Macaya
Passeig de Sant Joan, 108. Barcelona

L’Anuari de l’Ocupació del Tercer Sector Social de Catalunya és una recerca periòdica impulsada per La Confederació que té per objectiu conèixer l’estat i l’evolució de l’ocupació que generen les organitzacions no lucratives que treballen en el sector dels serveis socials i d’atenció a les persones.

La Confederació compta amb la col.laboració i expertesa de l’Observatori del Tercer Sector, encarregat del desenvolupament tècnic i metodològic del projecte.

12.00h | Benvinguda institucional

Sr. Joan Segarra, President de La Confederació
Sr. Josep Ginesta, Secretari general de Treball, Afers Socials i Famílies

12.20 | Principals resultats de l’Anuari de l’Ocupació del Tercer Sector Social de Catalunya 2017