23/05/2017 – Ensenyament i Joventut faran públic el seu suport al Projecte Colònies i Educació impulsat per La Confederació, Acellec i ACCAC

colonies i edu 4

Acte de suport al Projecte Colònies i educació: dos conceptes inseparables. Sector i Administració pública treballant junts per les colònies escolar

29 de maig de 2017
12.00 hores
Palau Macaya.
Passeig Sant Joan núm. 108. Barcelona

El projecte Colònies i Educació – impulsat per l’Associació Catalana d’Empreses del Lleure (Acellec), l’Associació de Cases de Colònies i Albergs de Catalunya (ACCAC) i la Confederació Empresarial del Tercer Sector Social de Catalunya (La Confederació) – promou el reconeixement públic i social de la contribució de les colònies escolars a la qualitat del sistema educatiu català.

L’acte representa el suport públic al projecte per part de la Direcció General d’Atenció a la Família i Comunitat Educativa del Departament d’Ensenyament; i de la Direcció General de Joventut del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya; i tindrà la següent estructura:

PONÈNCIA

Edgar Iglesias
, antropòleg i pedagog (Universitat Autònoma de Barcelona)

TAULA INSTITUCIONAL

Jordi Miró, Director General d’Atenció a la Família i Comunitat Educativa del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya

Marta Vilalta, Directora General de Joventut, del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya

Pere Mulero, President de l’Acellec

Joan Segarra, President de La Confederació

Werner Estellé, President de l’ACCAC

L’aforament és limitat i per tant, cal inscriure’s a través del següent formulari electrònic.