23/09/2019 – Cicle de foment del Mercat Social al Tercer Sector Social de Catalunya

Cicle de Mercat Social al Tercer Sector Social de Catalunya

Des de La Confederació apostem i treballem per avançar en el compromís del Tercer Sector Social davant les oportunitats que ofereix la construcció de mercat social com a eina de transformació social i econòmica, afavorint l’enfortiment del conjunt de l’Economia Social. Aquest plantejament parteix del Tercer Sector Social com agent actiu des d’una doble mirada: com a proveïdor de productes i serveis i com a consumidor de productes i serveis complementaris a la seva activitat principal.

En aquest marc, a través d’aquest Cicle de Foment del Mercat Social volem posar en contacte oferta i demanda en tres àmbits concrets d’interès pel Tercer Sector Social.

Sessions temàtiques

Serveis de suport i acompanyament a l’elaboració de plans d’igualtat
Dia: 7 d’octubre de 2019, de 9,30 a 12,30 hores
Lloc: INNOBA – Sala polivalent 2 | Carrer del Perú, 52 | 08018 Barcelona

Enllaç al formulari d’inscripció

Visita a dues organitzacions que es dediquen a la confecció tèxtil a la ciutat de Barcelona (roba de treball, roba per a residències, accessoris, fulards, samarretes, etc.)
Dia: 10 d’octubre de 2019, de 9,30 a 12,30 hores
Punt de trobada: Associació Estel Tàpia | C. de l’Om 7-9 | 08001 Barcelona – Novetat!

Enllaç al formulari d’inscripció

Instruments financers des de la banca ètica i cooperativa i ajustats a les necessitats del Tercer Sector Social
Dia: 31 d’octubre de 2019, de 10 a 12 hores
Lloc: INNOBA – Sala polivalent 2 | Carrer del Perú, 52 | 08018 Barcelona

Enllaç al formulari d’inscripció

La inscripció és obligatòria i independent per a cadascuna de les sessions. En cas d’exhaurir-se les places disponibles es prioritzarà la participació d’organitzacions del Tercer Sector Social vinculades a alguna de les plataformes sòcies de La Confederació.

Promou:                                                  Amb el finançament de:

Amb el suport de: