23/03/2020 Sessions tècniques sobre la formació programada per les empreses. 3a. Jornada La Confederació – FUNDAE, Barcelona 28 de febrer de 2020

Sessions tècniques sobre la formació programada per les empreses.

3a. Jornada La Confederació – FUNDAE, Barcelona 28 de febrer de 2020

El passat 28 de febrer de 2020 vàrem celebrar, al Palau Macaya, amb la col·laboració de la Fundación Estatal para la Formación en el Empleo (FUNDAE), les terceres Jornades Tècniques sobre la formació programada per les empreses.

Des de que vàrem iniciar aquesta col·laboració amb FUNDAE, i conscients del l‘interès que suscita la formació bonificada, han passat per les nostres sessions 301 professionals del Tercer Sector Social.

En aquest enllaç hi trobareu totes les dades (de participació, el perfil de les persones participants, el nombre de persones participants segons la plataforma o entitat sòcia de La Confederació, l’ús del crèdit de formació de les entitats de procedència de les persones participants, les característiques de les organitzacions de procedència de les persones participants del nivell avançat i un resum de les valoracions de les sessions):

Breu_informe_final_JornadesFUNDAE_28_02_2020

Us esperem a totes a la quarta edició!