03/04/2018 – Accions de La Confederació al territori: Tarragona, Lleida i Girona. Consulta la programació i inscriu-te!

Accions al territori

Aquest any 2018 ens hem proposat apropar al territori algunes de les accions que desenvolupa La Confederació. Un repte il·lusionant que té per objectiu acostar-nos a la realitat del tercer sector social arreu de Catalunya, facilitant l’accés a activitats habitualment centrades a la ciutat de Barcelona.

Consulta en aquesta página les accions al territori 2018: programació i inscripcions!

LLEIDA

Programa de millora de competències en matèria de contractació pública per entitats del Tercer Sector Social de Catalunya

5, 12, 19, 26 d’abril i 3 de maig 2018
De 10 a 14.00 hores
Lloc a determinar

Consulteu el detall del Programa de continguts i els requisits de participació en el següent enllaç.

Inscripcions obertes fins el el dia 29 de març de 2018. Places limitades i inscripció obligatòria en el següent enllaç.

Taller de Governança Democràtica

13 d’abril de 2018, de 12.00 a 14.00 hores
Residencia Aremi (Sala polivalent)
Carrer del Garraf 17, Lleida

El Taller està adreçat a aquelles organitzacions interessades en impulsar la participació de totes les persones i grups d’interès en la presa de decisions. La sessió, de 2 hores de durada, té un enfocament eminentment pràctic i està conduïda per  l’equip d’experts que col·labora amb La Confederació en el Programa d’acompanyament a la millora de la Governança Democràtica.

DESTINATARIS
Membres dels equips directius o dels òrgans de govern de les organitzacions del Tercer Sector Social.

CONTINGUT
Part I. Conceptualització de la Governança Democràtica a les organitzacions del Tercer Sector Social i eines desenvolupades.
Part II. Dinàmica de diagnosi i propostes de millora.

L’aforament és limitat i la inscripció obligatòria a través del formulari electrònic habilitat. Se seguirà rigorós ordre d’inscripció fins a finalització de les places.

TARRAGONA

10, 17, 24 d’abril i 8, 15 de maig de 2018
De 10 a 14.00 hores
Tarragona Impulsa (Espai La Tabacalera)

Inscripcions obertes fins el el dia 4 d’abril de 2018. Places limitades i inscripció obligatòria en el següent enllaç.

GIRONA

Pendent de programació

Aquestes accions compten amb el suport de:

logo_gencat-treball