21/12/2017 – Obertes les inscripcions per les sessions tècniques sobre formació programada per entitats del Tercer Sector Social. 23 de gener de 2018 al Palau Macaya de Barcelona!

IMATGE_WEB_sessio_tecnica

La Confederació organitza – amb la col·laboració de la Fundación Estatal para la Formación en el Empleo (FUNDAE) –  dues sessions de tipus tècnic per donar a conèixer el sistema de les bonificacions i les novetats previstes pel 2018 d’acord a dos nivells de coneixements previs: bàsic i avançat.

Aquestes jornades estan adreçades principalment a responsables i tècnics de formació, entitats organitzadores i, en general, a totes aquelles persones vinculades al Tercer Sector Social que requereixin orientació sobre la utilització de la iniciativa de formació programada per les empreses.

Ambdues sessions estaran conduïdes per personal tècnic de la Fundació Estatal para la Formación en el Empleo, i compten amb el suport del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies, de la Generalitat de Catalunya i la col·laboració de la Fundació Bancària “la Caixa”.

23 de gener de 2017
Palau Macaya (Passeig de Sant Joan núm. 108 de Barcelona)

NIVELL BÀSIC
De 10.30 a 13.00 hores

NIVELL AVANÇAT (*)
De 16.00 a 19.00 hores

(*) Sessió adreçada a persones amb experiencia en la gestió de la formació programada i s’enfoca principalment a resoldre dubtes.

ICONES-28DESCARREGA’T EL PROGRAMA COMPLERT!

INSCRIPCIONS

Podeu tramitar la vostra inscripció a través dels següents formularis electrònics habilitats. La inscripció és obligatòria donat que les places són limitades. En cas que vulgueu assistir a ambdues sessions cal que ompliu els dos formularis.

Si fos necessari ajustar les inscripcions a la disponibilitat de places tindran preferència aquelles persones vinculades a entitats associades a La Confederació.

NIVELL BÀSIC
Clica aquí per inscriure’t