2018/03/07 – La Confederació suspèn la seva activita institucional com a mostra de suport a les reivindicacions del moviment feminista en el marc del Dia Internacional de les Dones #8M

La Junta Directiva de La Confederació, reunida el 7  de març de 2018, ha acordat suspendre l’activitat institucional de l’organització de demà 8 de març com a mostra de suport a les reivindicacions del moviment feminista en el marc del Dia Internacional de les Dones. Igualment, es recolzen totes les activitats i actes de sensibilització organitzats des de les entitats socials del país per la defensa de l’equitat de gènere i la igualtat de drets i oportunitats entre dones i homes.

Pel què fa als serveis als associats durant la jornada de demà, l’activitat ordinària de La Confederació pot veure’s afectada per l’exercici del dret a vaga de les treballadores de l’entitat.