20/12/2017- La Confederació presenta l’Anuari de l’Ocupació del Tercer Sector Social de Catalunya 2017 a Terres de l’Ebre

IMATGE_WEB_Anuari
Accions al territori | TORTOSA

18 de gener de 2018
12.00 a 13.45 h
Fundació Residència Diocesana d’Ancians i Centre de Dia “Sant Miquel Arcàngel”, Carrer Poeta Vicenç Garcia, 12, Tortosa

12.00 | Benvinguda institucional

Sr. Joan Segarra
President de La Confederació

Sr. Joaquim Amaré
Secretari del Patronat de la Fundació Residència Diocesana d’Ancians i Centre de Dia “Sant Miquel Arcàngel”

12.15 | Principals resultats de l’Anuari de l’Ocupació del Tercer Sector Social de Catalunya 2017

Sra. Laia Grabulosa
Directora de La Confederació

Sra. Montse Fernández
Directora de l’Observatori del Tercer Sector

13.00 | Torn de preguntes i debat obert

13.30 | Cloenda

Sra. Rosanna Fatsini
Directora de Serveis Territorials de Treball, Afers Socials i Famílies a les Terres de l’Ebre. Generalitat de Catalunya.

INSCRIPCIONS

L’aforament és limitat i la inscripció obligatòria a través del formulari electrònic habilitat. Se seguirà rigurós ordre d’inscripció fins a finalització de les places.

Clica aquí per inscriure’t

Amb el suport