20/03/2017 – Inscripcions obertes per la Càpsula de coneixement i debat “L’avaluació de riscos psicosocials al Tercer Sector Social”

Càpsula COneixement i debat

Càpsula de coneixement i debat La Confederació
“L’Avaluació de riscos psicosocials al Tercer Sector Social”

calendari6 d’abril de 2017
De 16.00 a 18.00 hores
Sala “La Cuina” de l’Espai Francesca Bonnemaison
Barcelona, Carrer Sant Pere Més Baix núm. 7

Promoguda pel Grup de Treball d’Ocupació i Gestió de Persones, La Confederació organitza aquesta Càpsula de coneixement i debat entorn la rellevància, les característiques i les especificitats de l’avaluació dels riscos psicosocials a les entitats del Tercer Sector Social.

L’objectiu és aprofundir en la matèria i compartir experiències que permetin identificar reptes i propostes de millora aplicables al conjunt del sector.

Benvinguda i presentació

Jordi Roman, Coordinador del Grup de Treball d’Ocupació i Gestió de Persones al Tercer Sector Social de La Confederació.

Ponència marc

Roser Martí, SePrA – Servei de Prevenció Integral

Experiències

• Carles Vidal, Creu Roja Catalunya
  • Anna Oró, Casal dels Infants
  • Juan Carlos Garcia, INTRESS
  • Cristina Vazquez, Fundació Privada IDeA
  • Aurora Mas, Fundació Pere Tarrés

Cloenda

Laia Grabulosa, Directora de La Confederació

INSCRIPCIONS

L’aforament és limitat i per tant, és necessària la inscripció a través del següent formulari electrònic.

La jornada està oberta a les entitats del Tercer Sector Social amb persones contractades. Per qualsevol aclariment que necessiteu podeu posar-vos en contacte a través del telèfon 93.268.85.60 o correu projectes@laconfederacio.org

Amb el suport de:

treball_h3