19/06/2018 – Èxit d’assistència a la jornada “Impacte sobre la nova normativa en matèria de Protecció de Dades en el tractament de dades dels usuaris de les entitats socials”

IMATGE_WEB_LOPD
img_capsula
Impacte de la nova normativa en matèria de Protecció de Dades en el tractament de dades dels usuaris de les entitats socials

Com en l’anterior Càpsula de Coneixement i Debat La Confederació que va tractar sobre una altra vessant del nou Reglament Europeu de Protecció de Dades, aquesta sessió ha tornat a tenir un gran èxit d’assistencia.

El contingut de la jornada es va centrar en els reptes que representa el Reglament Europeu de Protecció de Dades – de plena aplicació des del passat mes de maig – en relació al tractament de les dades personals de les persones ateses a les entitats socials.  Es va abordar com custodiar, tractar i comunicar les dades que consten en els fitxers de les organitzacions (històries clíniques, informes socials, històries de vida, etc.) així com els drets que poden exercir els mateixos usuaris respecte les seves dades personals.

La càpsula va anar a càrrec de dos advocats experts en la matèria:

Francesc José Maria Sànchez, advocat i soci fundador de FJM Advocats

Ramon Figueras Sabater, advocat i soci de FJM Advocats

Materials i filmació de la Càpsula de Coneixement i Debat La Confederació

ICONES-05 Power Point utilitzat pels ponents
movie-128 Filmació de la sessió. Part 1 de 3 (properament)
movie-128 Filmació de la sessió. Part 2 de 3 (properament)
movie-128 Filmació de la sessió. Part 3 de 3 (properament)

Amb el suport de:

logo_gencat-treball logo_lacaixa