19/05/2017 – Acte de lliurament dels Premis La Confederació 2017: 30 de maig de 2017 al Palau Robert

premis_2017

Acte de lliurament dels Premis La Confederació 2017

Reconeixement de les millors iniciatives de gestió democràtica i de transformació social en el Tercer Sector Social

30 de maig de 2017
A les 17:15 hores
Palau Robert – Sala Cotxeres
Passeig de Gràcies, 107, Barcelona

El proper dimarts, 30 de maig, es durà a terme l’acte de lliurament dels Premis La Confederació 2017, de reconeixement de les millors iniciatives de gestió democrática i de transformació social en el Tercer Sector Social de Catalunya.

El Sr. Joan Segarra, President de La Confederació, obrirà l’acte i la cloenda serà a càrrec del Sr. Jordi Via, Comissionat d’Economia Cooperativa, Social i Solidària i Consum de l’Ajuntament de Barcelona; i del Sr. Josep Vidal, Director General d’Economia Social, Tercer Sector, Cooperatives i Autoempresa del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya.

Us hi esperem! L’aformament és limitat i per tant és obligatori inscriure’s a través del formulari electrònic habilitat.

vull_inscriurem