19/11/2019 – La Confederació i La Taula signem un nou acord estratègic de col·laboració com a entitats representatives del Tercer Sector Social de Catalunya

Nou acord estratègic de col·laboració entre La Confederació i La Taula del Tercer Sector Social de Catalunya

Les presidències de La Confederació i La Taula del Tercer Sector Social de Catalunya, Joan Segarra i Francina Alsina respectivament, en el moment de la signatura de l’acord estratègic de col·laboració.

Com a organitzacions representatives del Tercer Sector Social de Catalunya, La Confederació i La Taula hem signat un nou acord estratègic de col·laboració amb la voluntat de seguir treballant conjuntament en benefici del sector.

Aquest acord renova el conveni de l’any 2010 i referma la voluntat d’unir esforços per a la defensa i enfortiment del conjunt del Tercer Sector català, incrementant la coordinació entre les dues institucions i promovent el suport mutu a l’hora de defensar propostes, iniciatives i accions que impulsin cadascuna de les plataformes i que sigui d’interès general per al conjunt del sector.

Cadascú des del seu propi rol, funció i especificitat, ens proposem reforçar la unitat d’acció i la construcció d’estratègies compartides que contribueixin a l’enfortiment del sector en totes les seves dimensions.