17/07/2017 – La Confederació ha signat el Pacte per a la Reforma Horària

Fotografia de grup

Fotografia de l'acte

Fotografia de l’acte

Avui al Palau de la Generalitat s’ha celebrat l’acte de signatura del Pacte per a la Reforma Horària i La Confederació ha estat una de les 110 organitzacions signants.

Aquest acord és un compromís per assolir el que s’anomena Objectiu 2025, que ha de permetre que a Catalunya, en els propers anys, ens equiparem amb una sèrie d’indicadors europeus, i aconseguir així que les persones puguin viure uns horaris més racionals i saludables.

El Pacte per a la Reforma Horària és el resultat de tres anys i mig de treballs d’experts i de l’acord de tots els agents implicats de diferents àmbits com el comerç, l’Administració, el treball, la sanitat ,la cultura o l’educació.

La carta de compromisos cap a l’Objectiu 2025, que s’inclou en el Pacte per a la Reforma Horària, contempla, entre d’altres, els següents propòsits: recuperar les dues hores de desfasament horari amb relació a la resta del món; impulsar una nova cultura del temps a les organitzacions a favor de models més eficients i més flexibles per atendre les noves necessitats socials, i consolidar el factor temps com a nova mesura de llibertat, equitat i benestar.

ICONES-28Consulta i descarrega’t el Pacte per a la Reforma Horària.