16/04/2018 – Jornada “Impacte de la nova normativa en matèria de Protecció de Dades en l’àmbit de la gestió de persones a les organitzacions”

jornada_lopd_600_400 img_capsula

7 de maig de 2018
10 a 12 hores
Sala d’actes del Palau Macaya
Passeig de Sant Joan, 108

PLACES EXHAURIDES

El contingut de la jornada es centrarà en el repte que presenta la nova normativa en matèria de Protecció de Dades, que entrarà en vigor el proper dia 25 de maig, en la gestió de les persones i l’esfera de les relacions laborals. Es posarà especial atenció a les qüestions jurídiques en el tractament de dades dels treballadors i la seva incidència en la relació amb la representació legal dels treballadors i altres empreses externes, així com les funcions i garanties del delegat de protecció de dades.

La càpsula anirà a càrrec de dos advocats laboralistes experts en la matèria:

Abigail Blanco Cumplido, Advocada Laboralista de FJM Advocats

Alfredo Bayón Cama, Advocat Laboralista de FJM Advocats

La inscripció és obligatòria a través del següent formulari electrònic. Les places són limitades i, en cas d’exhaurir-se, tindran prioritat les entitats sòcies de La Confederació.

Enllaç a la presentació utilitzada pels ponents

Hi col·laboren:

treball_h3logo_lacaixa