16/02/2018 – Es constitueix la mesa de negociació del IV Conveni col.lectiu del Lleure Educatiu i Sociocultural de Catalunya

2018-02-15 Constitució mesa CC Lleure

Ahir dia 15 de febrer de 2018 – a la seu de CCOO de Catalunya – es va constituir la mesa de negociació del IV Conveni col.lectiu del Lleure Educatiu i Sociocultural de Catalunya.

Per la part empresarial, la mesa està formada per La Confederació Empresarial del Tercer Sector Social de Catalunya, l’Associació Catalana d’Empreses del Lleure, l’Educació i la Cultura (Acellec) i l’Assocaciació de Cases de Colònies i Albergs de Catalunya (ACCAC).

I per la part sindical, per CCOO de Catalunya (Federació d’Educació i Federació de serveis a la ciutadania), UGT de Catalunya (Federació de Serveis, Mobilitat i Consum) i, per primera vegada, per la FEUSOC (Federació d’ensenyament de la USOC).

La reunió ha servit exclusivament per constituir la mesa, designar-ne els membres de cada part i agendar una primera reunió de negociació per principis del mes d’abril.

En el marc de La Confederació, el contingut de la negociació col.lectiva d’aquest àmbit es treballa a la Comissió de Lleure, on participen activament les entitats sòcies que gestionen serveis de lleure educatiu i sociocultural. En concret, formen part de la comissió:

• Fundesplai
  • Fundació Pere Tarrés