25/04/2019 – [13/05/2019] Jornada “De la contractació pública a l’acció concertada amb la iniciativa social sense afany de lucre. Experiències i propostes”. Inscripcions obertes!

Des de La Confederació ens plau presentar-vos la Jornada que organitzem el proper dia 13 de maig de 2019, de 9.30 a 18.00 hores, a l’Auditori de la Casa del Mar de Barcelona (Carrer Albareda 1-13) amb la col·laboració del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies i l’Ajuntament de Barcelona. Esperem que sigui del vostre interès i us animem a participar-hi!

INSCRIPCIONS OBERTES

JORNADA

Experiències i propostes

13 de maig de 2019 | De 9.30 a 18.00 hores
Auditori de la Casa del Mar | Carrer d’Albareda, 1-13. Barcelona

PROGRAMA DE LA JORNADA

9.30 h

Benvinguda

Sr. Joan Segarra, President de La Confederació.

9.45 h

Panel 1. La normativa a fons: viabilitat jurídica de l’acció concertada

Presenta i modera: Sr. Joan Muntané, Secretari de La Confederació.

• Sra. Susana Ferrer, advocada i sòcia de Coronas Advocats.
  • Sra. Ximena Lazo, Professora Titular de Dret Administratiu de la Universidad de Alcalá de Henares.

11.35 h

Pausa cafè

12.00 h

Intervenció de l’Hble. Sr. Chakir El Homrani, Conseller de Treball, Afers Socials i Famílies

Presenta: Sr. Joan Segarra, President de La Confederació.

12.15 h

Panel 2. De l’imaginari a la pràctica. Experiències territorials de la regulació del concert social

Presenta i modera: Sra. Gemma García, Vicepresidenta segona de La Confederació.

• Sr. Andreu Horrach, Director general de Planificació i Serveis Socials. Govern de les Illes Balears.
  • Sr. Francesc Xavier Uceda, Delegat del Consell per al model social valencià. Generalitat Valenciana.
  • Sr. Miguel Laparra, Vicepresident Segon i Conseller de Drets Socials. Govern de Navarra.

14.00 h

Dinar a peu dret

14.45 h

La contractació pública municipal de serveis d’atenció a les persones

Presentació de l’estudi “La Contractació Pública Municipal a Catalunya en l’àmbit dels Serveis d’Atenció a les Persones”

• Sr. Carlos Ángel Ordás, Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona.

Presenta: Sra. Laia Grabulosa, Directora de La Confederació.

15.15 h

Panel 3. De la contractació a la concertació en el món municipal: reptes i beneficis

Presenta i modera: Sr. Josep Serrano, Tresorer de La Confederació.

• Sra. Aurora Corral, Presidenta del Col·legi de secretaris i Interventors de la Província de Barcelona.
  • Sra. Jordina Moltó, Responsable de l’àrea de contractació de l’Associació Catalana de Municipis.
  • Sr. Juan Ignacio Soto, Secretari general de la Federació de Municipis de Catalunya.

16.05 h

Panel 4. Debat electoral Barcelona 2019

Propostes i compromisos per avançar cap a un model de col·laboració publicosocial en l’àmbit dels serveis municipals d’atenció a les persones

Presenta i modera: Xavier Puig, Vocal de La Confederació

Representants confirmats a data d’avui:

• Anna Saliente (CUP)
  • Inma Delgado (PPC)
  • Joan Subirats (Barcelona En Comú)
  • Jordi Coronas (ERC)
  • Montserrat Ballarín (PSC)
  • Neus Munté (JuntsXCat)

17.45 h

Cloenda

• Sra. Helena Fontanet, Vicepresidenta primera de La Confederació.
  • Sr. Francesc Iglesies, Secretari d’Afers Socials i Famílies del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies. Generalitat de Catalunya.
  • Sra. Laia Ortiz, Segona Tinenta d’Alcaldia de l’Ajuntament de Barcelona

Descarrega’t el Programa en pdf

INSCRIPCIONS I PREU DE LA JORNADA

L’aforament és limitat. La inscripció es realitzarà per rigorós ordre de registre a través del formulari electrònic habilitat:

ACCÉS AL FORMULARI D’INSCRIPCIÓ

Consulteu la forma de pagament més avall.

PREU PER ENTITATS SÒCIES: 40 Euros

• Es consideren entitats sòcies les 23 entitats, federacions i plataformes sòcies directes de La Confederació, així com les seves entitats de base. Consulta les entitats sòcies de la Confederació en el següent enllaç

PREU PER ENTITATS NO SÒCIES: 80 Euros

• La jornada està oberta a totes les persones, organitzacions i institucions públiques o privades interessades en la temàtica abordada

FORMA DE PAGAMENT

Via transferència bancària en el següent CC:
Concepte: INSCRIPCIÓ 13/05 NOM PERSONA + NOM ORGANITZACIÓ

Un cop omplert el formulari, per formalitzar la inscripció cal enviar el comprovant de pagament a secretaria@laconfederacio.org indicant en l’assumpte INSCRIPCIÓ 13/05 NOM PERSONA + NOM ORGANITZACIÓ.

Un cop rebut el comprovant de pagament s’enviarà la corresponent factura, amb les dades de facturació proporcionades en el formulari.

Promou:                                                                                   Amb el finançament:

I la col·laboració de: