16/04/2019 – [13/05/2019] Jornada “De la contractació pública a l’acció concertada amb la iniciativa social sense afany de lucre. Experiències i propostes”. Inscripcions obertes a partir del 25/04!

Des de La Confederació ens plau presentar-vos la Jornada que organitzem el proper dia 13 de maig de 2019, de 9.30 a 18.00 hores, a l’Auditori de la Casa del Mar de Barcelona (Carrer Albareda 1-13) amb la col·laboració del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies i l’Ajuntament de Barcelona. Esperem que sigui del vostre interès i us animem a participar-hi!

Les inscripcions s’obriran el proper dia 25 d’abril de 2019

JORNADA

Experiències i propostes

13 de maig de 2019 | De 9.30 a 18.00 hores
Auditori de la Casa del Mar | Carrer d’Albareda, 1-13. Barcelona

PROGRAMA DE LA JORNADA

9.30 h

Benvinguda

Sr. Joan Segarra, President de La Confederació.

9.45 h

Panel 1. La normativa a fons: viabilitat jurídica de l’acció concertada

Presenta i modera: Sr. Joan Muntané, Secretari de La Confederació.

• Sra. Susana Ferrer, advocada i sòcia de Coronas Advocats.
  • Sra. Ximena Lazo, Professora Titular de Dret Administratiu de la Universidad de Alcalá de Henares.

11.35 h

Pausa cafè

12.00 h

Intervenció de l’Hble. Sr. Chakir El Homrani, Conseller de Treball, Afers Socials i Famílies

Presenta: Sr. Joan Segarra, President de La Confederació.

12.15 h

Panel 2. De l’imaginari a la pràctica. Experiències territorials de la regulació del concert social

Presenta i modera: Sra. Gemma García, Vicepresidenta segona de La Confederació.

• Sr. Andreu Horrach, Director general de Planificació i Serveis Socials. Govern de les Illes Balears.
  • Sr. Francesc Xavier Uceda, Delegat del Consell per al model social valencià. Generalitat Valenciana.
  • Sr. Miguel Laparra, Vicepresident Segon i Conseller de Drets Socials. Govern de Navarra.

14.00 h

Dinar a peu dret

14.45 h

La contractació pública municipal de serveis d’atenció a les persones

Presentació de l’estudi “La Contractació Pública Municipal a Catalunya en l’àmbit dels Serveis d’Atenció a les Persones”

• Sr. Carlos Ángel Ordás, Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona.

Presenta: Sra. Laia Grabulosa, Directora de La Confederació.

15.15 h

Panel 3. De la contractació a la concertació en el món municipal: reptes i beneficis

Presenta i modera: Sr. Josep Serrano, Tresorer de La Confederació.

• Sra. Aurora Corral, Presidenta del Col·legi de secretaris i Interventors de la Província de Barcelona.
  • Sra. Jordina Moltó, responsable de l’àrea de contractació de l’Associació Catalana de Municipis.
  • Sr. Juan Ignacio Soto, Secretari general de la Federació de Municipis de Catalunya.

16.05 h

Panel 4. Debat d’alcaldables a la ciutat de Barcelona

Propostes i compromisos per avançar cap a un model de col·laboració publicosocial en l’àmbit dels serveis municipals d’atenció a les persones.

Presenta i modera: Xavier Puig, Vocal de La Confederació

Representants confirmats a data d’avui:

• Sra. Anna Saliente (CUP)
  • Sra. Neus Munté (JuntsXCat)
  • Sr. Jordi Coronas (ERC)
  • Sr. Joan Subirats (Barcelona En Comú)

17.45 h

Cloenda

• Sra. Helena Fontanet, Vicepresidenta primera de La Confederació.
  • Sra. Laia Ortiz, Segona Tinenta d’Alcaldia de l’Ajuntament de Barcelona

INSCRIPCIONS I PREU DE LA JORNADA

L’aforament és limitat. La inscripció es realitzarà per rigorós ordre de registre a través del formulari electrònic habilitat a partir del proper dia 25 d’abril de 2019, quedant només confirmada un cop s’enviï el comprovant de pagament del preu de la jornada (les instruccions les trobareu en el formulari habilitat).

PREU PER ENTITATS SÒCIES: 40 Euros

• Es consideren entitats sòcies les 23 entitats, federacions i plataformes sòcies directes de La Confederació, així com les seves entitats de base. Consulta les entitats sòcies de la Confederació en el següent enllaç

PREU PER ENTITATS NO SÒCIES: 80 Euros

• La jornada està oberta a totes les persones, organitzacions i institucions públiques o privades interessades en la temàtica abordada