14/09/2018 – La Confederació i ACCIÓ col·laboren per a l’enfortiment del Tercer Sector Social de Catalunya

accio
Col·laboració de La Confederació i ACCIÓ, l’Agència per la competitivitat de l’empresa, per a l’enfortiment del Tercer Sector Social de Catalunya

En el marc de l’eix de treball estratègic de La Confederació entorn la millora de la competitivitat empresarial del Tercer Sector Social de Catalunya, estem treballant amb ACCIÓ per tal d’apropar els recursos ja existents i generar accions específiques dirigides a les organitzacions del sector.

Amb aquest objectiu, us presentem aquest Taller de creació de projectes de cooperació empresarial – organitzat per ACCIÓ en col·laboració amb La Confederació – que aportarà eines i estratègies de cooperació, innovació i creació d’aliances per desenvolupar projectes conjunts i/o accedir a noves oportunitats de mercat en l’àmbit dels serveis d’atenció a les persones.

El taller és gratuït, les places són limitades i la inscripció és obligatòria. Us hi esperem!

Més informació del taller i inscripcions obertes!

Organitza

Logo_accio