14/06/2018 – Sessió informativa sobre la nova Llei de Contractes del Sector Públic

Imatge_difu_600x400
Sessió informativa
Nova llei de contractes del sector públic: avantatges i oportunitats pel Tercer Sector Social

29 de juny de 2018
12:00 a 14:00 hores
Sala d’actes de La Casa Elizalde
C/ València 302 – Barcelona

Davant l’entrada en vigor de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, per la qual es transposen a l’ordenament jurídic espanyol les Directives Europees de contractació del 2014, des de La Confederació us oferim la present sessió informativa per tal de repassar-ne les principals novetats i aprofundir en els avantatges i les oportunitats per les organitzacions del Tercer Sector Social.

La presentació de la sessió anirà a càrrec de Joan Segarra, President de La Confederació, i la ponència principal la realitzarà Santiago Lesmes, expert en clàusules socials i en desenvolupament de propostes legislatives sobre polítiques socials. Posteriorment, hi haurà un torn de preguntes i diàleg amb les persones assistents.

La inscripció és obligatòria a través del següent formulari electrònic. Les places són limitades i, en cas d’exhaurir-se, tindran prioritat les entitats sòcies de La Confederació

Amb la col·laboració:

logo_gencat-treball