13/12/2017 – Acte de presentació de la proposta legislativa per avançar cap a un model de gestió de serveis públics d’atenció a les persones a través de l’acció concertada amb el Tercer Sector Social. Inscripcions obertes, t’hi esperem!

DEF_IMATGE_ACTE_13_12

El proper dia 13 de desembre de 2017 – a les 16.00 hores al Col·legi de Periodistes de Catalunya – La Confederació presentarà les claus de la proposta legislativa impulsada des del Tercer Sector per avançar cap a la regulació d’un nou model de col.laboració públic-social per a la provisió de serveis d’atenció a les persones.

Aquesta iniciativa és el resultat de mesos de treball intens en el si dels espais de participació de La Confederació entorn les oportunitats que ofereixen les Directives Europees de Contractació Pública i representa el tret de sortida d’una campanya d’incidència que es desenvoluparà  al llarg de l’any 2018.

PRESENTACIÓ DE LA PROPOSTA

Sr. Joan Segarra, President de La Confederació

TAULA RODONA “El model de col·laboració públic-social: possible i necessari per la defensa dels drets socials de la ciutadania”

Sra. Francina Alsina, Presidenta de la Taula d’entitats del Tercer Sector Social de Catalunya

Sra. Susana Ferrer, Advocada sòcia de Coronas Advocats

Sr. Francesc José Maria, Advocat i expert en el sistema de salut català

Presenta i modera: Sra. Laia Grabulosa, Directora de La Confederació

TORN OBERT DE PARAULES AMB ELS ASSISTENTS

L’acte està  obert a totes les entitats del Tercer Sector Social de Catalunya.

INSCRIPCIONS OBERTES!

És obligatori inscriure’s a través del formulari electrònic expressament habilitat.