13/11/2017 – El proper dia 29 de novembre de 2017 La Confederació organitza la Jornada “Compromís amb la Governança Democràtica” a l’Espai Francesca Bonnemaison. Inscripcions obertes, t’hi esperem!!

FOTO_WEB

Jornada “Compromís amb la Governança Democràtica”

29 de novembre de 2017, de 12.00 a 13.30 hores
Sala “La Cuina”. Espai Francesca Bonnemaison
Carrer Sant Pere Més Baix 7. Barcelona 08003

PROGRAMA

12.00 h | Presentació del Programa pilot d’acompanyament a la millora de la participació interna i gestió democràtica a les organitzacions del Tercer Sector Social de Catalunya.

12.10 h | Taula Rodona “Els reptes de la Governança Democràtica al Tercer Sector Social” , amb la participación d’entitats participants en la prova pilot.

Sra. Rosa Porquet
Coordinadora de Formació del CAE

Sra.  Assumpció Ros
Gerent de la Fundació Santa Susanna

Sra. Pepa Muñoz
Directora de comunicació i promoció cooperativa de TEB Grup Cooperatiu

Presenten i moderen: Sr. Marià Moreno, soci i consultor de Grup Integral; i Sr. Jordi Valls, soci i consultor de Hobest

12.30 h | Diàleg “La Governança Democràtica: un objectiu comú del Tercer Sector Social”

Sr.  Josep Vidal
Director General d’Economia Social, el Tercer Sector, les Cooperatives i l’Autoempresa. Departament de Treball, Afers Socials i Famílies. Generalitat de Catalunya

Sr. Joan Segarra
President de La Confederació

Presenta i modera: Sr. Albert Huerta, soci i consultor de Vector 5, Excel.lència i Sostenibilitat.

13.00 h | Presentació de la Guia per impulsar la Governança Democràtica a les organitzacions del Tercer Sector Social

Sra. Laia Grabulosa
Directora de La Confederació

Sra. Gemma Huerta
Tècnica de projectes de La Confederació

13.20 h | Tancament

L’aforament és limitat i la inscripció obligatòria a través del formulari electrònic habilitat. Se seguirà rigurós ordre d’inscripció fins a finalització de les places.

Clica aquí per inscriure’t

Amb el suport i col.laboració de:

treball_h3