13/04/2017 – La Confederació celebrarà el proper dia 3 de maig de 2017 “20 anys d’associacionisme empresarial al Tercer Sector Social de Catalunya”. Us hi esperem!

LOGO 20 ANYS SOL

Aquest any 2017 La Confederació celebra el seu 20è aniversari i per celebrar-ho, us convidem a l’acte de cloenda de l’Assemblea General Ordinària 2017 en el què posarem de relleu la importancia i contribució de l’associacionisme empresarial en la construcció i evolució del Tercer Sector Social que tenim avui en dia a Catalunya.

Cloenda Assemblea General 2017 La Confederació

Acte “20 anys d’associacionisme empresarial al Tercer Sector Social de Catalunya: passat, present i futur”

Ens agradaría molt que ens hi acompanyéssis. T’hi esperem!

Mapa3 de maig de 2017
De 17.30 a 19.30 hores
Palau Robert (Sala Cotxeres)
Barcelona, Passeig de Gràcia, 107

BENVINGUDA

Hble. Sra. Neus Munté
Consellera de la Presidència. Generalitat de Catalunya

Sr. Jordi Via
Comissionat d’Economia Cooperativa, Social i Solidària i Consum de l’Ajuntament de Barcelona

Sr. Joan Segarra
President de La Confederació Empresarial del Tercer Sector Social de Catalunya

DIÀLEG

LA CONTRIBUCIÓ DE L’ASSOCIACIONISME EMPRESARIAL A L’ARTICULACIÓ DEL TERCER SECTOR SOCIAL DE CATALUNYA

Diàleg amb persones que han participat activament en el procés de construcció de l’associacionisme empresarial del Tercer Sector Social de Catalunya:

Sr. Xavier Puig
Sr. Pepín de la Rosa
Sr. Guillem Correa
Sra. Assumpció Ros
Sr. Ramon Vives

CLOENDA

Excm. Sr. Gerardo Pisarello
Primer tinent d’alcaldia de l’Ajuntament de Barcelona

Sr. Josep Vidal
Director General d’Economia Social, Tercer Sector, Cooperatives i Autoempresa de la Generalitat de Catalunya

Sra. Carmen Rico
Vicepresidenta de La Confederació Empresarial del Tercer Sector Social de Catalunya

Al finalitzar l’acte, acabarem la celebració del 20è aniversari oferint una copa de cava a tots els assistents.

INSCRIPCIONS

L’aforament és limitat i la inscripció obligatòria a través del formulari electrònic.

Amb el suport de:

logo_gencat-treball