3/05/2017 – La Confederació celebra el seu 20è aniversari amb l’acte “20 anys d’associacionisme empresarial al Tercer Sector Social de Catalunya”. Us hi esperem!

carrusel_20anys_800_480El dia 3 de maig de 2017 al Palau Robert de Barcelona – i en el marc de la cloenda de l’Assemblea General 2017 – La Confederació ha celebrat el seu 20è aniversari amb l’acte “20 anys d’associacionisme empresarial al Tercer Sector Social de Catalunya: present, passat i futur“.

Més de 80 persones han volgut acompanyar a La Confederació en aquesta celebració que ha servit, fonamentalment, per posar de relleu la contribució de l’associacionisme empresarial en la construcció i evolució del Tercer Sector Social que tenim avui en dia a Catalunya.

L’acte s’ha desenvolupat de la següent manera:

BENVINGUDA

Hble. Sra. Neus Munté
Consellera de la Presidència. Generalitat de Catalunya

Sr. Joan Segarra
President de La Confederació Empresarial del Tercer Sector Social de Catalunya

DIÀLEG

LA CONTRIBUCIÓ DE L’ASSOCIACIONISME EMPRESARIAL A L’ARTICULACIÓ DEL TERCER SECTOR SOCIAL DE CATALUNYA

Diàleg amb persones que han participat activament en el procés de construcció de l’associacionisme empresarial del Tercer Sector Social de Catalunya: Sr. Xavier Puig; Sr. Pepín de la Rosa; Sr. Guillem Correa; Sra. Assumpció Ros; Sr. Ramon Vives.

CLOENDA

Sr. Josep Vidal
Director General d’Economia Social, Tercer Sector, Cooperatives i Autoempresa de la Generalitat de Catalunya

Sr. Jordi Via