12/02/2018- El proper dia 28 de febrer La Confederació presenta a Lleida l’Anuari de l’Ocupació del Tercer Sector Social de Catalunya 2017

IMATGE_WEB_Anuari
Accions al territori | LLEIDA

28 de febrer de 2018
12.00 a 13.45 h
Sala d’actes de la Diputació de Lleida, Carrer Carme 26. 25007. Lleida

12.00 | Benvinguda institucional

Sr. Joan Segarra
President de La Confederació

Sr. Joan Santacana
Director de Serveis Territorials de Treball, Afers Socials i Famílies a les Terres de l’Ebre. Generalitat de Catalunya.

12.15 | Principals resultats de l’Anuari de l’Ocupació del Tercer Sector Social de Catalunya 2017

Sra. Laia Grabulosa
Directora de La Confederació

Sra. Montse Fernández
Directora de l’Observatori del Tercer Sector

13.00 | Torn de preguntes i debat obert

13.45 | Cloenda

Programa provisional pendent de confirmació d’un representant de la Diputació de Lleida

INSCRIPCIONS

L’aforament és limitat i la inscripció obligatòria a través del formulari electrònic habilitat. Se seguirà rigurós ordre d’inscripció fins a finalització de les places.

Clica aquí per inscriure’t

Aquesta és una iniciativa impulsada per La Confederació amb el suport del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies, de la Generalitat de Catalunya, i de la Diputació de Lleida.

Per l’organització d’aquest acte hem comptat amb la col.laboració de l’Associació Aremi, l’Associació Aspid i la Federació Allem, entitats membres de la Patronal ECOM i/o l’Associació Empresarial d’Economia Social DINCAT. Moltes gràcies a totes elles!