11/10/2017 – Inscripcions obertes a la 2a Edició del Programa de millora de competències en matèria de contractació pública per entitats del Tercer Sector Social

Imatge difusió_2aEdicio

2a Edició

Recinte Llars Mundet | Edifici Serradell Trabal
Passeig Vall d’Hebron, 171, 1a planta | Barcelona

7, 14, 21 i 28 de novembre i 5 de desembre de 2017

Amb l’objectiu de reforçar el rol del Tercer Sector com a aliat estratègic en la provisió de serveis públics d’atenció a les persones i després de l’èxit de la 1a edició, la Confederació Empresarial del Tercer Sector Social de Catalunya organitza la 2a edició del Programa de formació adreçat a professionals d’entitats del Tercer Sector Social que vulguin aprofundir en l’àmbit de la contractació pública.

El Programa entronca directament amb tres dels eixos de treball estratègics de La Confederació: el foment de la competitivitat empresarial del Tercer Sector Social, la millora de la contractació pública, garantint la qualitat dels serveis i el màxim retorn social, i finalment, la formació contínua dels professionals del sector.

En aquest sentit, el Programa de millora de competències en matèria de contractació pública pretén donar eines a les organitzacions del Tercer Sector per tal d’afrontar les licitacions públiques en millors condicions; i alhora, promoure el coneixement del marc legislatiu vinculat a aquesta qüestió.

El Programa compta amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, el Comissionat d’Economia Cooperativa, Social i Solidària i Consum de l’Ajuntament de Barcelona, i del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies, de la Generalitat de Catalunya.

Esperem que sigui del vostre interès!

DESTINATARIS

El Programa es dirigeix a professionals d’entitats del Tercer Sector que treballen en l’àmbit dels serveis socials i d’atenció a les persones, que vulguin aprofundir en matèria de contractació pública.

PLACES DISPONIBLES

El Programa està pensat per a un grup reduït de persones que hauran de participar en tot l’itinerari formatiu, comptant amb 20 places disponibles.

PREU

200 € per persona

INSCRIPCIONS

Per participar en el Programa de millora de competències en contractació pública per entitats del Tercer Sector Social, cal fer la preinscripció a través del següent formulari electrònic.

La preinscripció és obligatòria donat que les places són limitades (20).

El termini per fer la preinscripció és el 30 d’octubre de 2017.

La preinscripció no comporta el pagament del preu del curs, que es farà efectiu un cop s’hagi confirmat la participació definitiva al Programa.

ESTRUCTURA DE CONTINGUTS I CALENDARI

A continuació es presenta el contingut de les 5 sessions formatives del Programa que serà eminentment pràctic, creant un debat continu amb els experts i sobre la base de l’estudi de casos reals.

Les sessions seran dinamitzades per la Montserrat Agudo Roda, cap del Departament Jurídic de Suport Associatiu.

Sessió 1
Presentació del Programa
Marc normatiu i nous escenaris de contractació pública: Europa, Espanya, Catalunya
7 de novembre de 2017, de 10.00 a 14.00 hores

Sessió 2
Plec tècnic i administratiu (I): claus per orientar-se
14 de novembre de 2017, de 10.00 a 14.00 hores

Sessió 3
Plec tècnic i administratiu (II): casos pràctics
21 de novembre de 2017, de 10.00 a 14.00 hores

Sessió 4
Diàleg amb els òrgans de contractació
28 de novembre de 2017, de 10.00 a 14.00 hores

Sessió 5
Drets i deures de l’entitat licitadora
Cloenda i lliurament de diplomes
5 de desembre de 2017, de 10.00 a 14.00 hores

PDFCONSULTA EL DOSSIER INFORMATIU I PROGRAMA DE CONTINGUTS !

I DURANT EL 1r TRIMESTRE DEL 2018 TAMBÉ A GIRONA, LLEIDA I TARRAGONA!

La Confederació està treballant per l’organització de properes edicions del Programa a Lleida, Tarragona i Girona de cara al primer trimestre de 2018.

Si esteu interessats en assistir a les sessions territorials, podeu fer ja una prereserva de plaça a travès del següent formulari electrònic.

FES JA LA TEVA PRERESERVA!

Amb el suport de:

aj-bcn-economiatreball_h3Logo_DB_300