1/03/2018 – La Confederació porta al territori 3 Tallers de Governança Democràtica . El primer a Tarragona el proper dia 22 de març de 2018: inscripcions obertes!

Imatge

Taller de Governança Democràtica a Tarragona!
22 de març de 2018, de 12.00 a 14.00 hores
Tarragona Impulsa (Espai La Tabacalera)
Av. Vidal i Barraquer s/n, M1 (Magatzem 1, Sala Green, 1er pis)

La vostra organització promou la participació? Voleu saber en quin punt esteu? Voleu avançar cap a models de Governança més democràtics? Necessiteu eines i recursos?

La Confederació Empresarial del Tercer Sector Social de Catalunya organitza un taller de Governança Democràtica a Tarragona adreçat a aquelles organitzacions interessades en impulsar la participació de totes les persones i grups d’interès en la presa de decisions.

La sessió, de 2 hores de durada, té un enfocament eminentment pràctic i està conduïda per  l’equip d’experts que col·labora amb La Confederació en el Programa d’acompanyament a la millora de la Governança Democràtica.

DESTINATARIS

El taller està dirigit a membres dels equips directius o dels òrgans de govern de les organitzacions del Tercer Sector Social.

CONTINGUT

Part I. Conceptualització de la Governança Democràtica a les organitzacions del Tercer Sector Social i eines desenvolupades.

Part II. Dinàmica de diagnosi i propostes de millora.

INSCRIPCIONS

L’aforament és limitat i la inscripció obligatòria a través d’aquest formulari electrònic habilitat. Se seguirà rigorós ordre d’inscripció fins a finalització de les places.

Amb el suport i la col·laboració de:

Imatge logos