10/04/2018 – Sessions informatives de subvencions d’ESS 2018 de l’Ajuntament de Barcelona

ESS_600_400

L’Ajuntament de Barcelona obre la Convocatòria de subvencions per la promoció i el reforç de l’Economia Social i Solidària 2018

La convocatòria té per objectiu subvencionar projectes o activitats que fomentin activitats d’interès públic o social que tinguin per finalitat contribuir a l’assoliment dels objectius del Pla d’Impuls de l’Economia Social i Solidària 2016-2019.

Els cinc àmbits temàtics en els que es pot sol·licitar la subvenció són els següents:

A. Acompanyament i formació
B. Finançament
C. Intercooperació
D. Comunicació
E. Equipaments i recursos

Des del comissionat s’han organitzat 7 sessions informatives per tal d’explicar les bases de la convocatòria i resoldre dubtes i qüestions diverses.

9 d’abril (17h)

16 d’abril (12h)
BCN Activa (Sala Emprèn)
Llacuna, 162-164

La Confederació ofereix als seus associats una sessió informativa específica que tindrà lloc a la nostra seu el 24 d’abril, a les 12h. Per assistir-hi és obligatòria la inscripció a través del següent formulari electrònic.
Les places són limitades i tindran prioritat les entitats associades directa o indirectament a La Confederació, i se seguirà rigorós ordre d’inscripció.