09/01/2019 – Obertes les inscripcions per les sessions tècniques sobre formació programada per entitats del Tercer Sector Social. 25 de gener de 2019 al Palau Macaya de Barcelona

Per segon any consecutiu La Confederació organitza, amb la col·laboració de la Fundación Estatal para la Formación en el Empleo (FUNDAE), dues sessions de tipus tècnic per donar a conèixer el sistema de les bonificacions i les novetats previstes pel 2019 d’acord a dos nivells de coneixements previs: bàsic i avançat.

Aquestes jornades estan adreçades principalment a responsables i tècnics de formació, entitats organitzadores i, en general, a totes aquelles persones vinculades al Tercer Sector Social que requereixin orientació sobre la utilització de la iniciativa de formació programada per les empreses.

Ambdues sessions estaran conduïdes per personal tècnic de la Fundació Estatal para la Formación en el Empleo, i compten amb el suport del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies, de la Generalitat de Catalunya, el finançat del Ministerio de Trabajo, Migraciones y Seguridad Social i la col·laboració de la Fundació Bancària “la Caixa”.

25 de gener de 2019, de 10 a 13 hores
Palau Macaya (Passeig de Sant Joan núm. 108 de Barcelona)

ICONES-28DESCARREGA’T EL PROGRAMA COMPLERT!

INSCRIPCIONS

Sessions exclusives per a persones vinculades a entitats associades a La Confederació.

Podeu tramitar la vostra inscripció a través dels següents formularis electrònics habilitats. La inscripció és obligatòria donat que les places són limitades.

NIVELL BÀSIC
Clica aquí per inscriure’t

NIVELL AVANÇAT. Sessió adreçada a persones amb una experiencia mínima d’1 any en la gestió de la formació programada.
Clica aquí per inscriure’t

Logos