08/02/2017 – Presentem el document “Cap a un model de col·laboració público-social en la provisió de serveis d’atenció a les persones: visió i propostes del Tercer Sector”

Portada

Avui dia 8 de febrer de 2017, en el marc del Grup de Treball sobre Models de Col.laboració Público-Social de La Confederació, hem presentat el document “Cap a un model de col·laboració público-social en la provisió de serveis d’atenció a les persones: visió i propostes del Tercer Sector”.

Es tracta d’un document elaborat per La Confederació amb la voluntat de recollir la visió i propostes construides pel propi sector sobre com hauria de ser el model de col.laboració entre l’administració pública i la iniciativa social per garantir uns serveis públics de qualitat, al servei de la citadania, i amb màxim impacte i retorn social.

Igualment, el document vol ser una carta de presentació sobre quin és el valor diferencial que aporta el Tercer Sector Social en la provisió d’aquesta tipologia de serveis.

Esperem que sigui del vostre interès i us animem a fer-ne màxima difusió i a utilitzar-lo sempre que ho considereu!

PDFDocument “Cap a un model de col·laboració público-social en la provisió de serveis d’atenció a les persones: visió i propostes del Tercer Sector”. Descarregueu-vos-el!

En cas de voler disposar d’una versió en alta qualitat per poder imprimir, només heu de contactar amb nosaltres via projectes@laconfederacio.org i us la farem arribar.