02/05/2018 – Jornada “El mercat social al Tercer Sector Social de Catalunya”. Si ets mercat social, no et compraries a tu mateixa?

IMATGE_WEB_Mercat_social

Jornada

El mercat social al Tercer Sector Social de Catalunya. Si ets mercat social, no et compraries a tu mateixa?

18 de maig de 2018, de 12 a 14 hores
Sala d’actes del Centre Cívic Casa Elizalde
Carrer València, 302
08009 – Barcelona

PRESENTACIÓ

Des de La Confederació apostem i treballem per avançar en el nostre compromís davant les oportunitats que ens ofereix el mercat social com a eina per transformar la societat.

Segons dades extretes de l’Anuari de l’Ocupació del Tercer Sector Social de Catalunya 2017, el 39% de les externalitzacions de serveis realitzades per les organitzacions del sector s’han fet a través d’entitats del Tercer Sector Social i de l’Economia Social. Aquesta dada és prou significativa però posa de manifest un camí a recórrer per al foment del mercat social en el marc de les entitats del Tercer Sector Social.

La jornada “El mercat social al Tercer Sector Social de Catalunya” té com a principal objectiu generar un espai de reflexió i debat com a estratègia d’expansió del mercat social.

12.00 h   Benvinguda institucional

12.20 h   Ponència “L’ús del mercat social a les entitats del Tercer Sector Social. Del concepte/marc teòric a la realitat”

• Joan Manel Sánchez, soci de la cooperativa I-LabSo. Autor de de l’Informe Foment de l’ús del mercat social al Tercer Sector Social de Catalunya, encarregat per La Confederació.
  • Ruben Surinach, coordinador del Balanç Social de la Xarxa d’Economia Solidària de Catalunya.

12.50 h   Torn obert de preguntes

13.00 h   Taula d’experiències al voltant de diferents dimensions de construcció del mercat social

• Assumpta Fortuny, coordinadora de la Federació Allem.
  • Xavier Gallofré, equip de gerència de la cooperativa Gedi.

13.40 h   Torn obert de preguntes

13.55 h   Conclusions

14.00 h   Cloenda

INSCRIPCIONS

La inscripció és obligatòria a través del següent formulari electrònic. Les places són limitades i, en cas d’exhaurir-se, tindran prioritat les entitats sòcies de La Confederació.

Amb el suport de:

treball_h3