02/06/2020 Conveni La Confederació amb la banca ètica FIARE

Conveni La Confederació amb la banca ètica FIARE

Amb la voluntat de seguir oferint eines i recursos d’utilitat per les nostres entitats sòcies en aquests moments de màxima complexitat, ens plau informar-vos que des de La Confederació hem signat un conveni de col·laboració amb Fiare Banca Ètica.

Fiare, que opera a  l’estat des del 2005, és un banc cooperatiu de referència a Europa amb més de 42.000 persones associades, i té, com un dels seus principals objectius esdevenir una eina al servei de la transformació social a través del finançament de projectes del tercer sector, l’economia social i solidària i la promoció d’una cultura de la intermediació financera, sota els principis de la transparència, la participació i la democràcia.

La finalitat de l’acord és facilitar condicions especials a les nostres entitats sòcies, les federatives i les de base. Quan una entitat sòcia contacti amb FIARE, haurà d’explicitar que forma part del paraigües de La Confederació, i FIARE contrastarà amb nosaltres aquesta vinculació.

El dimecres 10 de juny, de 10 a 11:30h, farem una sessió informativa (a través de la plataforma Jitsi Meet, en versió iOS, Android i web) per resoldre dubtes o qüestions que us puguin sorgir al respecte. La inscripció és obligatòria a través del següent formulari electrònic , i un cop confirmat que siguin membres de La Confederació rebran l’enllaç d’accés uns dies abans de la sessió.

Us deixem l’enllaç amb les condicions del conveni que esperem que sigui del vostre interès i d’utilitat.