02.06.2016 – Participació de La Confederació al Congrés BIZ Barcelona Economia Social

IMG_4421

IMG_4436

IMG_4452

IMG_4424

Ahir dia 1 de juny de 2016 La Confederació va participar al Congrés BIZ Barcelona Economia Social, a través de l’organització d’una taula rodona amb el títol “Emprenedoria social i Tercer Sector: per una economia més social al servei de les persones”.

Amb un diàleg informal conduït pel Joan Segarra, President de La Confederació, es van posar en valor tres iniciatives del Tercer Sector Social com a experiències d’emprenedoria que generen impacte des de models propis de l’economia social (una associació, una cooperativa d’iniciativa social i una fundació): Associació Esclat, amb la senyora Lola de la Fuente; Delta Cooperativa, amb la senyora Gemma Garcia; i Fundació ARED, amb la senyora Mª Elena Alfaro.