12/03/2019 – Càpsula de coneixement i debat | La llei de la segona oportunitat. Com ajudar les persones a eixugar els deutes?

img_capsula
Sessió informativa sobre la llei de la segona oportunitat. Com ajudar les persones a eixugar els deutes?
2 d’abril de 2019
12.00 a 14.00 hores
Seu La Confederació (Sala Actes)
Via Laietana 54 1a planta | 08003 – Barcelona

La Confederació, Fundació Pimec i Pimec et convidem a la Càpsula que té per objectiu donar a conèixer la Llei de la segona oportunitat i els mecanismes existents per tal que persones en situació de vulnerabilitat puguin refer la seva vida sense càrregues derivades de deute.

La Llei 25/2015 de 28 de juliol, de mecanisme de segona oportunitat, reducció de la càrrega financera i altres mesures d’ordre social modifica, entre d’altres, la Llei Concursal i pretén donar solució a una antiga reivindicació social que sol·licitava una legislació protectora de les persones físiques, empresàries o consumidores, permetent al deutor millorar la seva situació econòmica amb mesures que poden incloure ajornaments, quites o fins i tot l’exoneració completa del deute mitjançant un concurs de creditors.

La sessió està adreçada principalment a professionals del sector social que treballen donant suport i orientació a persones en situació de vulnerabilitat social.

La càpsula anirà a càrrec de: Miguel Angel Salazar García. Economista i advocat. Pimec.

La inscripció és obligatòria a través del següent enllaç al formulari. Les places són limitades i, en cas d’exhaurir-se, tindran prioritat les entitats sòcies de La Confederació.

Acte organitzat conjuntament entre:

logos_confe_pimec